The girls did it!
Met de nodige focus, doorzetting en vooral grinta heeft onze M16A de felbegeerde Beker van Oost-Vlaanderen gewonnen.
Na een razend spannende wedstrijd konden ze de beker in de lucht steken.
De meegereisde supporters zorgden voor een zinderende sfeer. In een wisselende partij werden de emoties (of moeten we zeggen 'de zenuwen') danig op de proef gesteld.
De ontlading was dan ook, na het laatste fluitsignaal, groot, met een tsunami van vreugde tot gevolg.
De kroon op een fantastisch seizoen, en opnieuw een succes van onze jeugd- en (nieuwe) dameswerking. Hier mogen we terecht trots op zijn.
#Proud #BOV2026